Kupno firmy UTi przez firmę DSV

Przejęcie firmy UTi przez firmę DSV

Grupa DSV to jeden z bardziej liczących się graczy na rynku logistycznym i przewozowym. Jest kompleksowym dostawcą usług tego typu, a propozycja jej aktualnie obejmuje około 80 państw ze wszystkich kontynentów. Firma ta wyspecjalizowała się zwłaszcza w obszarze kontraktowej logistyki, działając w Polsce już od prawie trzydziestu lat. W podobnym czasie działalność u nas zaczęła firma UTi Worldwide Inc, a ogólnie firmę utworzono prawie sto lat temu i od tamtego czasu świadczy usługi na naprawdę wysokim poziomie. W ostatnim czasie zaczęły się pojawiać plany wykupu firmy UTi Worldwide Inc przez DSV, a całkiem niedawno plany te stały się rzeczywistym faktem. Otrzymano wszystkie wymagane zgody zarówno akcjonariuszy jak i urzędów monopolowych, przez co zostanie utworzona jedna z większych logistyczno-transportowych sieci. Po fuzji zatrudniać ona będzie około czterdzieści tysięcy ludzi w osiemdziesięciu paru krajach, a ilość jej biur i obiektów logistycznych znacznie przekroczy tysiąc. Scalenie oferty obu firm sprawi, że nastawić się ona będzie mogła na znacznie bardziej kompleksową obsługę różnorodnych klientów.

przejęcie firmy UTi przez firmę DSVZarząd DSV bardzo dużo oczekuje po fuzji, także się pojawiły dalekosiężne zamierzenia i plany związane z dalszym wzrostem prowadzonej działalności. Na dzień dzisiejszy najwyższy priorytet ma możliwie szybkie doprowadzenie połączenia do końca. DSV ma już spore doświadczenie w przejmowaniu różnych firm w poprzednich latach i aktualnie naprawdę dużo na takim doświadczeniu będzie korzystać przy obecnym projekcie. Spodziewane jest, że przychody po połączeniu UTi oraz DSV w skali globalnej wzrosnąć nawet mogą o 50 procent, a nowo utworzona grupa znaleźć się powinna pośród czwórki najbardziej się liczących operatorów zajmujących się logistyką. W Polsce integracja już się zaczęła, stając się bardzo dobrą okazją do wymiany różnych i kompetencji oraz doświadczeń. Oczywiście jednym z jej najważniejszych obszarów jest najwyższa jakość obsługi klientów, zarówno w przejściowym okresie, jak również po ukończeniu wszystkich prac. Dzięki temu nie tylko klienci nic nie tracą w chwili aktualnej, lecz też będą mieli zagwarantowane dużo korzystniejsze warunki w najbliższej przyszłości.